vasárnap, augusztus 16, 2009

Egy kis info

Sziasztok!
Az első rendelt karkötők megérkeztek, ahogy észrevettem a gazdájuk meg volt velük elégedve :D
Ha minden igaz az első táskát - szervezési szenvedések milliói után xD- még ma felteszem. Ez lesz a minta, ami alapján rendelhettek. Bár a héten, kedden elmegyek gólyatáborba, (jiipijé :SSSS) még folyamatosan lehet rendelni a mail címen mindent. Amint visszatértem elkezdem a "maradék" és az új megrendeléseket legyártani és postázni. Valamint lesznek új cuccok is. Ami nagyjából várható: külöböző mintás színes táska (Az egyik már kész, irtóó aranyos lett, lehet hogy azt is felteszem ma :D) , póló, és erősen rajt vagyok az ügyön, hogy színes Cullen címeres táskát is be tudjak nektek mutatni :) Ezek mellett lesznek még új ékszerek, pl. motoros, és különböző témához válogatott karkötő, mobilkütyü, kulcstartó, és persze a szívecskék folyamatoaan bővülnek, egyre több színben rendelhetők majd, sőt, ha van igény rá, nagyobb méretben is kaphaók lesznek, akár nyaklánc-karkötő-fülbevaló szettben. Mindehez a segítségetekre lesz szükségem. Azt kérném tőletek, ha valakinek van egyedi ötlete, elképzelése, írjon egy e-mailt a szokásos címre. [twilighttargyak@freemail.hu] Amire képes vagyok, azt szívesen teljesítem.
Valamint mivel nem tudok én sem egyszerre minden darabból mintát gyártani, azt kérném,hogy aki igényt tartana az előbb felsorolt jövőbeli kis kacatokra, az is írjon egy mailt.
Köszi mindenkinek és jó maradék nyarat
pussz pöszke

2 megjegyzés:

  1. szia! megmondanád melyik suliba fogsz járni? mert a mi giminknek is kedden indul a gólyatábora... mondjuk én már 10-es leszek :D de azért jó lenne ha kiderülne hogy egy gimibe járunk ^^" puszi Robbin (am nagyon tetszik az oldal (; )

    VálaszTörlés
  2. sziia Robbin
    győri pálffy kereskedelmibe megyek német nyelvi e.k.-s kereskedelem és marketingre XD olyan szép neve van xDAkalin gólyáztunk, naggyoooon jóó volt :) énis remélem sikerül egy helyre járnunk :) nagyon örülök, hogy tetszik az oldal, gyeremáskor is pussz pössz

    VálaszTörlés