kedd, augusztus 25, 2009

Dobpergéés.... TÁSKAAA!!:DD

Igen!!!!!! Elkészült az első táska. Nekem nagyon tetszik, gondolkodtam rajt,hohgy megtartom xD Nem ám. Az indeciso.try.hu. főszerkesztőasszonyáé, Leiáé lesz. Gratulálunk neki, "kis" szervezési problémák után, de megszületett!



Egy kis info róla: ha valaki tök ugyanilyet szeretne, tehát passzol méretre is, és kép méretére (teljes A/4es kép) az kb. olyan 1300-1400 Ftjába fog kerülni. Remélem ez nem túl drága, de tudni kell róla, hogy HP fotóvasaló fóliával van rátéve, szóval nagyon jó minőségű. Nem kopik, és persze mosni is lehet, csak kifordítva! Ha valaki arra gondol, hogy ezt megcsinálja önmaga, a HP fóliát csomagban árulják, egy csomagban van kb 10 darab és olyan 6000 Ft...Ezért éri meg inkább így cakumpakk megvenni.Mert csomagban veszem, tehgát így olcsóbb. Ha meeg másik, olcsóbb fóliát találsz, nem nagyon érdemes megvenni, mert nem túl tartós. Jártam már így én is. De ez a HP-s cucc abszolút jóminőségű, nekem is pizsim meg nem tudom mim van még ilyennel, és van ami már másfél éve megvan, és semmi baja.Na ennyit erről, remélem tetszik. És ha még több infot szeretnétek a táskákról, gögessetek egy aprócskát lejjebb ;) Pussz mindenkinek

2 megjegyzés:

  1. Ez nem is táska. :( Ez szatyor. De attól még jól néz ki.
    Vannak ilyen kicsi kis oldaltáskák. Olyanban nem utazol?

    VálaszTörlés
  2. milyen oldaltáskára gondolsz? valami mintát mutass légyszi, hogy nagyjából mire gondolsz.

    VálaszTörlés